17 fotolii pentru consilieri exista la Buhusi; cu patru mai putine decât în legislatura care se va încheia în iunie. Pentru ocuparea acestora, în competitie s-au înscris nu mai putin de 176 de candidati. PSD, PC, PDL, PNL, PRM, PP-DD au înscris în competitie cel mai mare numar de candidati admis de lege. Solidaritatea romilor e în agonie, de vreme ce acestia se regasesc înscrisi în cursa cu doua formatiuni: Partida Romilor Pro Europa, care si-a înscris pe liste 20 de candidati, si Uniunea Nationala a Comunitatii de Romi (5 candidati). Nota bene, exista si candidatura unui independent.
Disputa electorala este în toi. Neasumat, desi toata lumea cam stie despre cine este vorba, pe piata electorala a fost lansat si un mesaj-fituica lipsit de un elementar bun simt, de grota. Altii au declarat ca arunca în lupta cel putin un miliard de lei vechi. Pomenile electorale încearca sa copie la indigo ospetele lui Gargantua si Pantagruel. Deja, stomacul public buhusean nu mai merge în gol, de vreo doua luni. Buhusi tinde sa devina si un exemplu de fericita insertie a romilor în viata sociala, de vreme ce unui candidat rom, spun zvonerii de serviciu, i s-a promis de catre un partid, altul decât cel pe lista pe care candideaza, functia de viceprimar. Strategiile de supraveghere a urnelor au uneori si accente comedioase. Cu radarul lor de poveste, cersetorii târgului stau mereu cu ochii pe unii dintre candidati, promitându-le ca vor bate matanii crestinesti pentru succesul lor. Concurenta este atât de acerba, încât unii dintre cei angajati în disputa au si fost contestati legal. Apele au început sa se tulbure rau de tot chiar si în interiorul unor partide, motiv pentru care un partid a solicitat, cu numai doua ore înainte de miezul noptii care avea sa bata gongul final al înscrierilor, schimbarea ordinii candidatilor de pe lista deja depusa. Un candidat care concureaza în premiera a sintetizat fericit, sub protectia anonimatului, atmosfera electorala din oras: „Sunt siderat. Cumetrii se cearta la cutite între ei, prietenii se ameninta unul pe altul cu tot felul de mizerii. Politica asta spala creierele.”
Ion Fercu
PSD
1. Turcea Ionel
2. Zaharia Vasile
3. Brașoveanu Sorin
4. Cojocaru Cristian
5. Andrei Ioan
6. Ulea Mihaela
7. Macovei Stefan
8. Maftei Constantin
9. Cretulescu Vasile
10. Buculei Vasile Daniel
11. Hobu Oviviu
12. Macarie Anca Adina
13. Popovici Costică
14. Glodean Grigore
15. Constandiș Ana Cristina
16. Găucan Vasile
17. Căutișanu Gheorghe
18. Anton Gheorghe Cristian
19. Vatamanu Ana
20. Lazăr I. Neculai
21. Bădiță Mihaela
22. Coroi Irina
PNL
1. Ichim Adrian
2. Teslariu Dan
3. Șarban Gheorghe
4. Cociorvă Sorin
5. Dornescu Gheorghe
6. Lăzăroiu Adrian
7. Botezatu Petru
8. Vrânceanu Mihăiță
9. Pristavu Loghin
10. Ghirvu Ioan
11. Pavel Marius-Liviu-Nerva
12. Secure Petru
13. Pristavu Elena
14. Barcan Constantin
15. Lăzăroiu Cătălina
16. Dochia Iulian-Lucian
17. Flenchea Corina-Elena
18. Gligor Gheorghe
19. Diaconu Florin
20. Cociorvă Mitică
21. Maxim Nicolaie
22. Călcăianu Ciprian-Adrian
PDL
1. Lupu Mihail
2. Răzmireș Gh Daniel
3. Olaru Ciprian Emilian
4. Oancea Petru
5. Vișan Nicolae
6. Drăghici Florența
7. Arsene Luminița
8. Ciorniciuc Viorel
9. Munteanu Crina
10. Bostan Vasile
11. Vinca Doru
12. Filimon Ruxandra Oana
13. Filip Constantin
14. Stoian Constantin
15. Mihaela Dumitru
16. Asandei Stelian
17. Emandache Ana-Maria Loredana
18. Maftei Leonardo Tiberius
19. Panțîru Ciprian Nicolae
20. Angheluță Leonard
21. Sandu Nicoleta Ernestina
22. Marian Vasile
PP-DD
1. Ilisei Gabriel
2. Acatrinei Vasile
3. Manole Cristina
4. Bostan Liviu
5. Călcăianu Constantin
6. Curălea Gheorghe
7. Wilhelm Erwin
8. Ionescu Silviu
9. Chifu Gheorghe
10. Ilisei Carmen
11. Turcu Adina
12. Feraru Ioan
13. Nedelea Irina
14. Gârțu Lăcramioara
15. Bohotineanu Victor
16. Ilisei Răzvan
17. Alunicăi Vasile
18. Filip Mihai
19. Bîndar Iulian
20. Lache Geanina
PC
1. Teslaru Mihaela
2. Racariu Cristinel Vasile
3. Glodean Elena
4. Zaharia Ilonka
5. Merlușcă Emil-Narcis
6. Rotaru Vasile-Florin
7. Rusu Turcea Oana-Maria
8. Rusu Ramona Maricica
9. Gavril Adina Manuela
10. Agăleanu Adrian
11. Popa Diana
12. Rusu Constantin
13. Bălăceanu Florin
14. Rotaru Anelis-Elena
15. Panțîru Marian-Mădălina
16. Ursu Adina
17.Curbăt Ana-Cătălina
18. Jitaru George
19. Chelariu Marinela
20. Balint Cătălin-Adrian
21. Teacă Maria
22. Pristavu Mariea
Asociația Partida Romilor Pro-Europa
1. Sascău Valentin
2. Stan Viorel
3. Ficuță Ionel
4. Sandu Marian
5. Mârza Alexandru
6. Rotaru Vasilica
7. Stan Ilie
8. Ursei Vasile
9. Stan Dorina
10. Lupu Viorel
11. Năstase Dumitru
12. Stan Vasile
13. Stănescu Ristache
14. Tănasă Petru
15. Manolachi Izvorel
16. Nichifor Vasile
17. Linguraru Petru
18. Platon Dumitru
19. Linguraru Vasile
20. Sandu Ioan
21. Nechifor Paul
PRM
1. Roșca Teodor
2. Barna Vasile
3. Tanasă Mihai
4. Barcan Irimia
5. Mihai Ilie
6. Fermu Ioan
7. Barna Ana
8. Șerban Aurel
9. Barna Florin Petru
10. Avatavului Elena Geanina
11. Baciu Vasile
12. Popescu Gheorghe
13. Mihai Ermina
14. Stanciu Margareta
15. Popescu Constantin
16. Duduman Argentina
17. Cercel Dumitru
18. Burtănescu Constantin
19. Ochiană Toma
20. Turcu Nicolae
21. Panaite Gheorghe
22. Macarie Gheorghe
Dr. Miron Ioan – Independent
Votati PP-DD daca vreti o schimbare
E prea devreme pentru schimbari cu pp-dd ,nici nu stii cate ,,capuse,,au infestat si acest partid….cred ca e nevoie de o dezinsectie ,si apoi carantina
macar patru ani
otv-ul,patru ani va transmite oricum pe …….,,europa libera ,,
PP-DD nu are ce cauta in orasul nostru
Democratia este ostil? extremelor,care confisca -si extrema stânga si extrema dreapta- personalitatea umana. Nu cred insa ca extrema dreapta poate fi gandita in paralel cu cea stânga,cum se face. Extrema dreapta nu confisca proprietatea,personalitatea legat? de proprietate. Extrema stânga e egalitara; egalitatea coercitiva e sterilzanta. Orice extrema e insuportabila,pentru ca violeaza ideea de echilibru social !
JUMA DE TARG CANDIDEAZA,UN SFERT NU VOTEAZA
CELALALT SFERT AR VOTA DAR NU ARE PE CINE!!!!!
EU CU CINE VOTEZ???????
NU STIU DACA MAI E IN VIATA,DAR PRIMARUL GHEORGHITA
TOVARAS SAU DOMN,A FOST P R I M A R U L !!!!!CINSTE LUI
Orasul are nevoie de o relansare economica,care nu poate fi stimulata decat cu investitii din afara…ce primar candidat din lista credeti ca va accepta un investitor
din afara care nu accepta sub nici o forma SISTEMUL ,,SPAGA;;
o solutie ar fi ……care…?????? ghiciti
Daca tot ti se spune vrajitorul…fa o vraja sa fie bine….apropo tu cu cine votezi?
de ce nu am aduce si primari straini????la fotbal s-a vazut ca functioneaza
cu arbitri…..
da …. hai sa-l chemam pe Rudolf Giuliani…ce zici?
poate merge…..
si daca nu merge eu zic sa dam o intrebare lui Collina ca el mai stie cu fotbalul…
BERLUSCONI E SOLUTIA…..
Salutare:)….la PC toate rudele,colaboratorii si angajatii lui Turcea+ Teslaru nasii lui Roxana cu Boby+plus angajatii “COSMY” 🙂
Stiti ce e mai urat dragi cititori?!…K toti cei de pe aceste liste(ma refer la cei care le-au incropit) cred k noi,tineretul care am mai ramas in oras,suntem niste tampiti si nu ne dam seama cum incearca ei sa ne fure in continuare.
RUSINE SA VA FIE!!!!HUUUUAAAA!!!
PS:cei de rangul intelectual gen FRUNTASII LISTEI PC,(adica prezinta unele carente gramaticale si probleme de interpretare a unor cuvinte care nu exista in hard-ul de 16MB atasat creierului lor,va rog consultati DEX-ul pentru explicatia cuvantului “incropit”.
ESTE TRIST CA UN ORAS ATAT DE FRUMOS ESTE CONDUS,FURAT,HAITUIT SI JEFUIT DE ASEMENEA SPECIMENE!Dar Dumnezeu nu bate cu parul…stati linistiti k intr-un fel sau altul platim toti pentru tot ce facem!
Ai DREPTATE dar mai trebuie ca TINERETUL SA SI PARTICIPE LA VOT , caci numai asa se va RUPE LANTUL DINTRE EI , VA ROG PUNETI VOTUL si NU PUNETI BOTUL , iar anul acesta am auzit ca IN LOC DE GALETI SE VOR DA LOPETI …CE ZICETI …???
salut sorine,
nu ne-am mai vazut din generala 2
de radu apetrei ce mai stii???candideaza in italia la lega nord???
Urca pe comanda ,frate!si tine cont de cele doua reguli ale marinariei! cu respect Ionut Lupascu
mai gica (fan romanika) ai facut o descoperire uriasa cu lista PC.Sunt curios cat timp ti-a luat.Era ceva ascuns bine, oamenii candidau pe liste cu pseudonime:).Acum daca esti baiat destept si esti 🙂 ca ai dovedit-o, zi-mi cati tineri ca tine voteaza fara sa citeasca lista si unde e democratia daca esti oprit sa candidezi ca esti “colaborator”:).Slabut mai fan..t..
fanturcea..Da’la puscarie cand va duceti?:)))
fanRomania….cred ca nu ai ce face tu ac…ai auzit si u la televizor de puscarie si folosesti si tu..sa pari destept cum te dai….vezi ca ce doresti la altii sa nu ti se indeplineasca…fiti oameni cu verticalitate si nu mai scrieti aici sa va aflati in treaba….
ma mir ca nu ai inceput cu “SENZATIONAL DAN DIACONESCU IN DIRECT”:)).esti si tu un fel de otv-ist care asteapta 25.000 de euro?
Ba fratilor ne pricepem la toate furat inselat comentarii dar sa gandim pauza Ce dracu nu putem odata in viata sa judecam drept Pune-ti stampila de vot la cine credeti de cuviinta nu va lasati influentati cu CARNATI,GALETI si alte nimicuri
Fiti adevarati ROMANI nu RAHATI
nu votez cu nimeni….CLAR.Nu ma regasesc,si nu vad cine ar putea sa dea la oparte mizeria din orasul nostru.George spune sa fiu adevarat roman,dar cu cine merg la lupta?.Nu,nu pot sa fiu de acord,sa inchid ochii si sa ma fac ca sint orb,nu accept
daca crezi ca unul din ei te reprezinta intr-un fel il votezi daca nu, anuleaza votul ca forma de protest
asa am sa fac.Multumesc de sfat.
mai dudule,atentie ca orice vot anulat e un punct in dreptul celui care numara(respectiv fan….t….
NU VOTEZI NU EXISTI,NU EXISTI NU VEI FI LUAT IN SEAMA
NU VEI FI LUAT IN SEAMA ,INSEAMNA CA NU EXISTI…SAMD…SAMD…
VOTEAZA DOMLE NU FI EGOIST….STRANEPOTII TAI VOR FI BUCUROSI CAND VOR CITI IN WEB-IL DE ISTORIE CA AI PARTICIPAT LA SCHIMBAREA SCHIMBARILOR DIN 2012
fiecare partid are observatori in sectiile de votare de asta sunt asa de multe persoane cand intri in sala de vot si de obicei sunt pensionari carcotasi care fac panarama 🙂 asa ca nimeni nu fura zic eu ca iese scandal, dar daca apar “vrajitori” nu se stie!:)
observatori au fost si pana acum,si vor fi si in viitor,ca sunt pensionari
sau ca sunt someri,sau ca sunt bugetari ,tot aia e…culoarea
politica este ,,nuanta,, si fotoliile bine asezate…feng-shui….
cu fata spre fereastra ce da la rasarit!!!!!triasca si infloreasca
samd samd
daca si in orasul buhusi sunt atati de multi adepti ai pp-dd nu cred ca romania si in special buhusul mai are vreo sansa spre mai bine. pacat, sunt oameni mult mai competenti in acel oras dar care din cauza sistemului ticalos nu se complica si nu se implica pentru mai binele orasului in care traiesc. visati spre mai bine ca doar asta v-a ramas. visele…
pp-dd e un vis de dimineata,ce se spulbera odata cu cantatul cocosului
BARON de BUHUSI
De ce in lista P.N.L primii patru candidati ,deci cei cu sanse reale de a ocupa un fotoliu de consilier in noua legislatura,nu au o pregatire suficienta in sensul ca nu au absolvit institutii de invatamant superior iar candidatii cu adevarati pregatiti sunt plasati in coada listei?
De ce in lista P.N.L. primii candidati sunt macelari,covrigari,someri ?
Conducerea judeteana a partidului nu stie ca acest partid istoric e incununat de o alura aristocrata ,populat de intelectuali rafinati cu veleitati de lideri spirituali?
De ce conducerea judeteana a P.N.L. si-a batut joc de buhuseni promovand macelari,covrigari,someri care nu stiu decat sa scuipe, si sa injure.
Felicitari celor de la P>D>-L macar au pus in primele i 2 locuri candidati pregatiti,cu studii superioare .Rusine PNL Bacau si noi alegatorii buhuseni la vot aceeasi consideratie va vom arata
Bv ALin!! Ai foarte mare dreptate..Dar sunt multi care vor sa fim condusi de asemenea oameni.Pacat. Meritam mai mult
am citit si eu numele de pe listele de candidati,nu pot sa cred ca exista si interlopi(pe langa muzicanti,tot felul de patroni,someri,pensionari,ospatari,pupincuristi si lingai) care candideaza la c l,auzi,sascau consilier,da o n doamne …..,iarta ma,cum se poate asa ceva?
La buhusi se poate.sabiuta trebuia sa-si puna si nepotul.cu asa contracandidati psd castiga la pas daca buhusenii sunt cu capul pe umeri si nu voteaza toate……………………….
ady , trebuia sa o aduci pe mamica ta sa o punem pe lista
Sabiuta ce pretentii sa avem la tine,atat te duge mintea
mie sincer imi place orasul.nu m-as muta de aici.intradevar mai sunt multe de facut dar cred ca se pot face treptat.sau facut strazile,a fost un prim pas.incepand de la sistemul de canalizare si pana la asfaltarea strazilor.din cate am inteles vor urma si alte strazi.foarte frumos.daca sa asfaltat si spre Runc nu inseamna ca e ceva rau.ganditiva cum era drumul inainte.daca tot vorbim de restaurantul primarului de ce nu recunoasteti ca majoritatea din voi a-ti trecut macar odata pe acolo si va placut sau poate nu.o zona linistita si frumoasa.este un castig si pentru noi tinerii care mergem des acolo. si sa nu uitam ca toti facem la fel.fiecare isi atrage niste beneficii de unde poate.stiiti cu totii proverbul cu gaina.
vad ca nimeni nu spune nimic de banii care vor urma sa ajunga in oras pt continuarea lucrarilor,bani care abia acum au ajuns dupa ce a ajuns PSD la putere.bani pe care ii astepta orasul de 1an poate chiar 2si pe care cei din PDL refuzau.nimeni nu spune nimic ca nu sau majorat impozitele de 3 ani.nimeni nu spune nimic ca suntem unul din cateva orase din tara care nu avem datorii si chiar avem bani la buget pt invatamant si spital,iar ca tot veni vb de spital de ce nu zice nimeni nimic ca primarul sa zbatut sa tina spitalul si nu sa inchis si ca avem un spital foarte competent.
stim doar sa aruncam cu noroi in oameni.ganditiva ca alegerile dureaza o luna.pe urma tot noi ramanem in oras.aceiasi care suntem si acum si nu are rost sa nu ne salutam pe strada din cauza unora care nu stiu decat sa provoace scandaluri
nu vreau sa supar pe nimeni si nu fac campania nimanui.doar sunt realista si vad partea buna a lucrurilor.decat sa ajunga cineva fara experienta la conducere si care sa nu stie ce sa faca ,mai bine sa ramana aceasi oameni care stiu ca vor face lucruri frumoase pt acest oras.si eu lucrez la patron si stiu ca daca managerul ar fi incapabil firma s-ar desfiinta.de asta e bine sa lasam oameni cu experienta si care stiu ce au de facut.mult succes tuturor
le urez mult succes tuturor si sper sa nu fiu corectata prea mult ca vad ca mai mult despre greseli gramaticale se vb aici.o zi buna
cand o sa avem un contracandidat ptr turcea o sa il votez….deocamdata nu vad pe cineva mai capabil decat el din toata lista….sa ne uitam un pic si la realizarile lui turcea care nu sunt chiar putine si de nebagat in seama….proiectele care sunt in curs cine poate sa le duca la capat ? pe mana cui dam orasul ? ganditi-va bine ….
sascau a venit timpul sa te lovesc pedofilule ai uitat de denisa de la nr1 tu esti viitor viceprimar nu vrei sa ne abuzezi si pe noi impreuna cu adrian ichim
Cum Sascau viceprimar?????????????ce a inebunit Turcea?????Fratilor NU mergeti la vot dar nimeni sa nu voteze sa-i vedem atunci
ady nu turcea a inebunit…adrian ichim, el e sustinatorul lui sascau 🙂
cine e sascau ???il cunosc????improspatati-mi memeoria va rog
am auzit de el dar nu reusesc sa actualizez….cu ce se ocupa???
spune mai multe….pedofil…abuz…devine interesant…..o sa fie o campanie……
oameni buni, va spun tuturor , am vazut cateva comentari lasate pe acest articol , despre faptul ca, “daca vreti o schimbare” , daca chiar vreti o schimbare eu va spune ca acea schimbare o sa o aveti votand cu Domnul Mihai Lupu , . inca un lucru , deocamdata orasului nostru , orasul buhsi nu are novoie neaparat , si urgent , de : patinuar , sicoteci ,am vazut printr-un comentariu telegondola, deci nu este nevoie de asa cv pentru moment. Pentru inceput , orasul buhusi va avea neaparat si ugent , locuri de munca, stazile facute cum trebuie , nu peticite , strazile mai princimpale.facut cat de cat bune.si celalalte starzi le lasam deoparte, NU , in primul rand trebuie inceput cu locurile de munca , strazile macar un 80-90% din starzile acestui oras facute comlet de la “0” , Dece ca blcul nato sa fie darmat, , merita facut , renovat din nou ,pt cei nevoiasi, , dece ca cartierul Bodesti sa nu fie un minim de asfalt amplasat acolo, uitativa cum arat bodestiul acum in momentul asta , nu poti intra in bodesti cu orice masina iti trebuie o masina 4×4 , nu poti circula nici macar pe js , sunt numai bolovani uriasi , . oameni buni , nu va mai uitati ca “X” e la PSD , ca “Y” e la PNL , si celalalt e de la PDL , Alegeti voi candidatul care vi se pare voua MAI POTRIVIT, Dece sa il mai alegeti inca odata pe Domnul Ionel Turcea din nou , ca sa va para rau pe parcurs, ce a facut dansul in atatia ani pentru orasul nostru , Ce a facut in atatia ani a foacut din bani europeni , din fonduri europene , in niciun caz din bani primariei, ce a facut 2-3-4 strazi mai de Doamne Ajuta , o fantana nefunctionala, si un hotel , trecut pe numele dansului, voi credeti ca acel hotel a fost facut din bani lui , in niciun caz, nu ai sa vezi vreodata cu un venit de primar sa faci asa ceva, . Trezitiva oameni buni la realitate , si va spun cel mai sincer, datzi o sansa unui om cu bun simt , unui om care vrea numai binele orasului tau, dati o santsa Domnului Mihai Lupu , si veti vedea ca incetul cu incetul , o sa apara schimbari uriase la adresa orasului buhusi. Va multimesc. Decizia este in mainile voastre , vreti bine votati cu cine credeti voi.!!!!
domnu anonim,da spunemi si mie cine e mihai lupu,unde s a nascut,in buhusi?nu cred ,unde sta,in buhusi?nu cred.vine si si face mutatie in oras si vrea sa candideze la primarie.pai ce a facut el pentru oras ca sa l cunosc?mai lasa ma frate in pace.eu nu zic ca turcea e bun da nici mihai lupu nu stiu cine e
voi cei din PDL tr mai intai sa va asumati ce ati facut pe plan national..acum v-ati SCHIMBAT culoare PARTIDULUI IN VERDE…sunteti ecologisti? sau fugiti de portocaliu sa nu va bata lumea pe strada 🙂 si credeti ca asa pacaliti pe oameni…ca aveti oameni de calitate…chiar credeti ca suntem o tara,un oras de prosti ??? de ce nu va asumati PORTOCALIUL CU CARE ATI DISTRUS ROMANIA ….acum imi spuneti voi de locuri de munca…:)) PDL= OAMENI INCOPETENTI, FARA SCRUPULE!!!! ATI DISTRUS TARA SI SIGUR NU VETI CASTIGA NICI UN ORAS DIN TARA, LA CAT VA URASTE LUMEA!
http://ro.wikipedia.org/wiki/Partidul_Democrat_%28Rom%C3%A2nia%29
aici e o scurta istorie a pd-l care, peste noapte, dupe vreo 10 ani de centru stanga s-au reevaluat si au trecut la centru dreapta….si asa dintr-o data de unde erau membri ai internationalei socialiste au refacut “doctrina”, ca asta e cuvantul secolului in romania(pun pariu ca 60% din cei mai virulenti sustinatori ai oricarui partid politic habar nu au cu ce se mananca “stanga” sau “dreapta”)si au trecut frumos cu catel cu purcel la ppe.
Sincer nu m-ar deranja sa vina chiar si pd-l la conducerea orasului atata timp cat dau dovada de verticalitate(si sa nu imi spuna careva ca pd-l buhusi este stat in stat, ordinele primite de la centru se executa)
Numai ca trebuie deschisi ochii mari cat cepele ca nu votam pentru 1 saptamana…in general 4 ani de mandat au repercursiuni mult dupa ce acesta s-a terminat
De la stanga la dreapta peste noapte, de la “ciocu mic ca acum noi suntem la putere” de la portocaliul transformat in verde, de la pd-l la “alianta pentru bacau”,( sanchi poate nu se prind prostii), eu spun ca mai intai ar trebui domnii de la pd-l sa lucreze intai la imagine(macar patru ani , ca pana trec anii uita oamenii ce nenorociri au adus pe capul lor) si apoi dupa ce vin cu niste realizari, cu ceva oameni care s-au remarcat in oras prin actiunile intreprinse(nu am nimic cu nimeni si nici nu am intentia de a blama pe cineva ), cu ceva program electoral de adevaratelea nu povestile astea cu care ati venit,abia atunci sa incerce sa preia fraiele urbei.
Nu spun ca in pd-l buhusi nu ar fi oameni capabili sa faca ceva pentru nenorocitul asta de oras dar din pacate pentru ei, faptul ca fac parte din partidul lui basescu este echivalent cu ceea ce a facut pd-l pentru romania
pace voua
Domnule Adrian Ichim chiar ne ei de prosti…..postezi in campanie alaturi de cine….de sascau,de cociorva , de dan teslariu….vrei sa il pui pe sascau viceprimar..deja se lauda ca pune el mana pe oras….APRINDE LUMINA…..nu faci decat sa te indatorezi la sascau….ca doar na….a renuntat la contract de 30 mii euro ptr a te ajuta in campanie….chiar crezi povestile astea…..banii imprumut ptr campanie cu dobanda cum vrei sa ii dai inapoi… din banii primariei ? de asta candidezi ? cu astfel de gafe vrei sa te votam ?
Eu am auzit ca a pierdut un contract de lucrari cu profit net de 50.000 de euro ! Are de dat bani domn Ichim, nu gluma, iar Sascau nu iarta pe nimeni . Cunoscatori stiu :)) O sa fie mare spectacol cand Sascau va veni la plata :))) Bine ar fi daca am afla de ce Sascau nu mai poate intra in Germania, cu ce ” fapte bune” se mai lauda ? Asta e “echipa lui Ichim cea mai buna” ca asa se lauda :))))))))))))))) E buna rau : Sascau , Cociorva, Dornescu…. “numai bunata?i” ! Ce au facut acesti oameni ?????????????? de sunt cei mai buni ??????????????????????
daaa….sorin cociorva…..care sta in chirie la mama soacra…..fatalau…..bine zis……ai facut si u ceva sorine in viatza asta ? ce lasi mostenire la nepoti ? sigur o sa il pomeneasca pe tata socru copiii si nepotii tai….esti un copil imatur care sta pe alocatia mamicii din italia……saraca femeie…..in loc sa isi creasca nepotii ….
geanina ce zice ? familia Mihaila ? TU ? cred ca esti mandru de tine….ai cu ce sa te mandresti….dar vrei si u SA FII RESPECTAT …. crezi ca o functie la primarie te ridica in fatza familiei……a orasului ….LUMEA TE STIE CINE ESTI …….RUSINE……
cu astfel de oameni se afiseaza adrian ichim in campanie…..
JUDECATI INAINTE SA VOTATI !!!!!
SORIN ” TIPOGRAFUL ” crede ca cu o foaie A4 si o calimara de cerneala ne mai pacaleste…..dar de unde…..SURPRIZA…….a gresit afisele electorale…..ii era cam foame….si a mancat un D….saracul adrian….mai nou il chiama ARIAN ICHIM :)) inca una din asta si il culca geanina in garaj…. pardon….tipografie…..
SORINE….mai bine faci afise pentru PAPUSILE MUPPETS
DAR……priveste partea buna a lucrurilor…..ESTI VEDETA…..te duci acasa la geanina si ii spui ca scrie pe buhusi.net de tine :)))
Presedintele PNL Bacau, Romeo Stavarache, se simte ca pestele în apa atunci când prezinta candidatii liberali în orasele jude?ului. Primarul Bacaului a atacat la baioneta sistemul pesedist si primarii în functie din Onesti si Buhusi. Asta în ciuda USL-ului si a unor blaturi locale. Este pentru prima data când Stavarache se comporta suta la suta ca un lider judetean, jucând pe cartea PNL, care are sansa unica sa devina primul partid al judetului. Pentru Stavarache, atât Onestiul cât si orasul Buhusi sunt dovada vie ca politica de clan si interese este falimentara pentru cetateni. Primarul nu s-a sfiit sa atace frontal pe Hrebenciuc si Iacobov, considerati vinovati pentru situatia din judet si pe oamenii lor, Ionel Turcea precum si Emil Lemnaru. Acesti doi primari sunt în functie de mult prea mult timp. Cele doua orase par împietrite în trecut inclusiv pentru cei mai mari fani ai celor doi edili. Sincer nu-mi dau seama care ar fi explicatiile unui vot pentru cei doi pesedisti, exceptând pomenile electorale. Ma voi lamuri pe 11 iunie daca alegatorii sunt imbecili, creduli sau usor de cumparati.
Domnule Nelu pomeni electorale deocamdata face candidatul PNL la Buhusi ..
Votul catre candidatul PSD este inlesnit de proasta calitatate a contracandidatilor lui Turcea.Confundati Bacaul cu micul orasel Buhusi.Daca la Buhusi constitui un clan ai prins toti locuitorii in el.Se pare ca esti rupt de realitatea buhuseana e ghinionul nostru,esti strain de noi de asta iti permiti sa avansezi chiar ca si prezumtie statutul de imbecilitate catre electoratul buhusean , de asta nu reusiti ptr. ca tratati cu dispret si superficialitate electoratul.Sa-ti fie rusine.Ar trebui sa nu ti se mai publice nimic aici asa ar fi normal
mai lamuriti-ma si pe mine de unde are sascau bani???,ca vad ca duce o viata de nusepoate.
cine sa gasit sa vorbeasca,tocmai Stavarache care a uitat ca batuse palma cu PDL mai bine zis cu Berca care era soferul lui si a ajuns mare ministru.a uitat ca 4 ani de zile a stat ascuns in primarie si fugea de oameni prin primarie si de fiecare data usa lui era inchisa.el nici macar ce a facut sechelariu nu a reusit sa pastreze. si a uitat ca de 2 ori a iesit primar fara voia lui.oamenii au votat contra lui seche si a lui sergiu si oricare candida in locul lui ajungea primar.cu ce drept vine la buhusi sa vb el,ce a facut pt buhusi??cu ce a ajutat org PNL de la buhusi.la fel si dl.Paler.sa isi vada de deputatii lui si sa ne lase in pace ca ar fi putut sa faca si el ceva pt oras nu sa isi construiasca cladiri si sedii de birouri in centrul Bacaului..domnilor de la PNL aveti grija cu cuvintele gen “FURAT” ca stiti bine cine se scuza se acuza.sa nu ajungeti din acuzatori acuzati.
Exist? o vorb? printre români care spune c? despre mor?i numai de bine. Doar c? nu se aplic? în cazul ora?elor. ?i avem dintr-astea aici, în jude?. One?ti ?i Buhu?i sunt dou? ora?e moarte. Nu se mi?c? nimic, în afar? de ceva bani negri. Numai c? ??tia nu ajut?. De mul?i ani, cele dou? localit??i sunt conduse acelea?i personaje. Sunt de atâ?ia ani în func?ie încât se confund? cu falimentele ora?elor. Unul se nume?te Emil Lemnaru, cel?lalt Ionel Turcea. Nici m?car nu conteaz? la ce partid au adeziunile. Cel mai important este faptul c? sunt ni?te roti?e ale unui sistem. Un sistem care a falimentat ?ara asta ?i care a f?cut mi?to de oameni. Cele dou? personaje s-ar fi potrivit cel mai bine în piesele alea de teatru televizat despre directorii uzinelor comuniste. Sunt din peisaj. N-am s? în?eleg niciodat? de ce au fost ale?i primari atâta amar de vreme. Probabil c? votan?ii apreciaz? faptul c? se d? cu m?tura prin centrul ora?ului ?i c? se vopsesc g?rdule?ele de pe marginea drumului principal. Cei doi cam asta au f?cut în cele mult prea multe mandate. Atât. Poate ?i vreo câteva asfalt?ri. Pu?in. Extrem de pu?in. În mandatele lor, Buhu?i ?i One?ti au murit. Te deprim?. Unii politicieni care ar trebui s? fac? opozi?ie la puterea local? sunt pe blat. E mai c?ldu? a?a. De?i comunitatea se stinge sub ochii lor. E nevoie maxim? de schimbare. Nu de alta, dar mergând pe trendul ?sta, Buhu?i ?i One?ti vor deveni fantome. Ar fi p?cat pentru tradi?ie ?i pentru oamenii care tr?iesc acolo.
ba invata sa folosesti netul si apoi sa comentezi…ca asa va treziti voi astea competenti sa vorbiti, ca echia PNL, dar nu stiti sa scrieti….INVATATI SI APOI SA VORBITI! SUNTETI NISTE MEDIOCRII CA SI ECHIPA PNL-ULUI
acu il sustine adrian cu bani pe sascau…,doar alearga pentru el …ca el nu stie sa faca un ban cinstit…..
Stavarache sa arate ce bine e in Bacau si cum au crescut impozitele ,taxele ,chiriile si apoi sa vorbeasca…el oricum e gica contra …(un SIE …deghizat in copil orfan si recutat)cat despre campania la buhusi …poate vrea sa tina protocoale gratis la Adrian ca de 8 Martie ….
domnule adrian ichim ce studii ai dumitale de vrei sa fii primar ? ai terminat macar liceul ? sau iti ei cumva acum diploma de bac la hemeius ? ne-am cam saturat de mici si bere la halba….pachete de carne parca suntem pe vremea foametei….chiar ne crezi asa flamanzi…. nu ti-e rusine….stii macar o limba internationala ? ne promiti fonduri europene….nici macar ai tai nu te baga in seama…. dupa cum sa vazut la lansare….au uitat oficialitatile de la bacau sa te prezinte…..doamna ministra a muncii care ti-a semnat pensia de boala…ori esti ori nu apt de munca ? cum indraznesti sa tinzi la o functie publica daca dumitale ei pensie ptr ca esti inapt de munca ?
ULTIMUL PNL-ist …..SORIN COCIORVA…..desi pe locul 4 ….SURPRIZA…..a uitat adrian sa il prezinte la lansare …. el latra pentru ei…. se strica cu toata lumea pentru ei….si l.au uitat ca pe o batista murdara la fundul buzunarului :)))
bravo sorine….latra in continuare ca un MAIDANEZ :::))))
Domnul Turcea cand a venit la Primarie acum 12 ani,cate Facultati avea si cu ce cifra de afaceiri a intrat in Primarie.Cum de a reusit sa-si faca un Hotel in ultimii 4 ani sau a girat cu Orasul pe la Banci…Orasul arata bine datorita aplasari,ce este facut se datoreaza tov.Ceausescu,dmn Turcea a schimbat in fiecare an doar PanseluteIle si a vopsit Bordurele.Rog LINGAI de mai sus sa se mai aptina in al lauda pe Prea Iluminatul nostru Conducator…poate Autoritatile o sa-si faca treaba pana la urma si il vom vedea pe dmn Turcea la Bulau.Asa sa ne ajute Dumnezeu…ca altfel nu o sa scapam de el si de HOTII care-l Inconjoara.
Domnul Turcea cand a venit la Primarie acum 12 ani,cate Facultati avea si cu ce cifra de afaceri a intrat in Primarie.Cum de a reusit sa-si faca un Hotel in ultimii 4 ani sau a girat cu Orasul pe la Banci…Orasul arata bine datorita aplasari,ce este facut se datoreaza tov.Ceausescu,dmn Turcea a schimbat in fiecare an doar PanseluteIe si a vopsit Bordurele.Rog LINGAI de mai sus sa se mai aptina in al lauda pe Prea Iluminatul nostru Conducator…poate Autoritatile o sa-si faca treaba pana la urma si il vom vedea pe dmn Turcea la Bulau.Asa sa ne ajute Dumnezeu…ca altfel nu o sa scapam de el si de HOTII care-l Inconjoara.
MAI “LEU DIN CUSCA MUZEULUI” MAI IESI SI U DIN CUSCA SI AFLA REALITATIILE…VEZI DE CAND SE CONSTRUIESTE CLADIREA, DE 8 ANI, DACA ERA CUM SPUNETI VOI CA FURMA ERA GATA IN 2 ANI…STATI VOI LINISTITII CA DACA FACEA PROSTII ERA DE MULT PEDEPSIT ..NU UITATI A FOST NUMAI IN OPOZITIE SI NU A PATIT NIMIC…..DACA NU ERA CORECT, NU MAI ERA IN SCAUN ACUM ….CA VA ESTE CIUDA CA E IUBIT DE OAMENI, CA VORBESTE CU EI, ARE TIMP DE EI, SI LE REZOLVA PB LA FIECARE CUM POATE…DE ASTA E PRIMAR DE 12 ANI, E PRIMAR PENTRU OAMENI NU PENTRU EL!
Domnule ilustru ” leul de la Muzeu” sa-ti dea tie Dumnezeu ce doresti la altii!
si lingau esti tu …esti unul din oamenii lu Adrian care se vinde pe 30 lei!!!
In Romania …… Legea este BARIERA :
– Peste care trec dulaii ;
– Pe sub care trec cateii ;
– In fata careia stau prostii.
=))
Domnul Turcea cand a venit la Primarie acum 12 ani,cate Facultati avea si cu ce cifra de afaceri a intrat in Primarie.Cum de a reusit sa-si faca un Hotel in ultimii 4 ani sau a girat cu Orasul pe la Banci…Orasul arata bine datorita aplasari,ce este facut se datoreaza tov.Ceausescu,dmn Turcea a schimbat in fiecare an doar PanseluteIe si a vopsit Bordurile.Rog LINGAI de mai sus sa se mai aptina in al lauda pe Prea Iluminatul nostru Conducator…poate Autoritatile o sa-si faca treaba pana la urma si il vom vedea pe dmn Turcea la Bulau.Asa sa ne ajute Dumnezeu…ca altfel nu o sa scapam de el si de HOTII care-l Inconjoara.
cu ce venit turcea atunci vine si adrian acuma.important este ca omul si-a facut treaba.a schimbat si flori a facut si strazi si canalizari si spitalul la salvat de la inchidere,a adus investitori precum bonito si teslaru care au cei mai multi angajati.nu mai zic penny si leder.ca si-a facut hotel.bv lui.in 12 ani altii isi faceau 10.nu zic ca e sfant dar la candidatii care sunt nu e nici unul mai breaz ca el,si decat sa vad un macelar care nu stie sa scrie si sa tina un discurs decat sa citeasca dupa ce ii scriu altii mai bine il aleg pe turcea.si ai grija cu hotii ca s-ar putea sa se intoarca impotriva ta.ce doresti la altul sa nu ti se intample tie.acuma toti sariti cu gura mare pt un carnat si un micdar dupa ce va termina cu pomana sa va vad atunci cum veniti iara pe la runc si va dati mari votanti a lui turcea,voi sunteti lingaii aia care azi sunteti cu unul si maine cu altii
bravo cristina….pe asta bazeaza adrian….pe oameni care se vand pe 30 lei sau pentru un mic si o halba de bere…,ca doar pentru astia e pregatit….
Bravo Cristina esti cea mai tare,Pupincurista de la PSD…tine-o tot asa si o sa salvam Orasul de PNListi…sunteti de rasul lumii,nu am nici o treaba cu partidele,spun doar ce vad…dar vad k deranjeaza.:(
Pe 10 iunie 2012 – expira perioada de confidentialitate impusa de USL-istii din Buhusi.
Istoricul unei HCL…. dictate de centru prin 2007 si aprobata in regim de urenta de Consiliul Local Buhusi
Hotarare a Consiliului Local Nr: 48 / 10 Mai 2007
privind darea in administrare a suprafetei de 532,18 ha teren pasune ,,Asociatiei crescatorilor de taurine” – asocia?ie nonprofit, precum ?i aprobarea contractului de administrare încheiat între Consiliul Local Buhu?i si ,,Asociatia crescatorilor de taurine”
Intre altele stau la baza hotararii
-Referatul nr.11755/08.05.2007 al Compartimentului Agricol;
-Expunerea de motive nr.11756/08.05.2007 a Primarului orasului Buhusi;
-Rapoartele comisiilor de specialitate;
La
Art.1 Se aproba darea in administrare pe o perioad? de 2 ani a suprafe?ei de 532,18 ha teren pasune ,,Asociatiei crescatorilor de taurine” – asociatie nonprofit, conform anexei nr.1 – parte integranta din prezenta hotarare.
La
Art.2 Se aproba contractul de administrare incheiat intre Consiliul Local Buhusi si ,,Asociatia crescatorilor de taurine”, conform anexei nr.2 – parte integranta din prezenta hot?râre.
….
Extras din :
ANEXA NR.2 LA H.C.L. NR.48/10.05.2007
CONTRACT DE ADMINISTRARE
CAP.I.
PARTILE CONTRACTANTE
1) CONSILIUL LOCAL BUHU?I cu sediul social …….. reprezentata prin primar Ionel Turcea in calitate de proprietar ?i
2) ,,ASOCIATIA CRESCATORILOR DE TAURINE” – in calitate de administrator, ……….. înregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Judec?toria Bacau prin sentinta civila nr.36/30.05.2007,
!!!!! atentie la date !!!!
Atentie !!!. conform celor scrise in HCL cu pricina….. au fost concesionate 532,18 ha teren pasune unei firme care inca nu avea toate cele necesare la data emiterii HCL adica in 10.05.2007. Conform celor scrise in HCL finalizarea hartiilor Asociatiei a fost in 30.05.2007.
Este posibil ca fostii consilieri.. care se regasesc si acum pe listele aliantei USL (PSD si PNL) sa nu fi citit HCL pe care l-au aprobat, desi exista rapoartele comisiilor de specialitate? Au avut bunavointa sa citeasca macar ce scrie in HCL? A fost avizata sigur pentru legalitate etc etc etc. Cata incredere sa aveti in capacitatea lor decizionala?. Este vorba totusi de darea in folosinta a 532,18 ha teren pasune,
La fel au facut si in cazul altor HCL-uri si sunt sigur ca si inainte de 2007 s-au mai intamplat astfel de „greseli” pe spinarea locuitorilor, insa acestea nu sunt disponibile pe siteul primariei.
Conform datelor de la acea vreme (guvern PNL sustinut de PSD), sursele media precizeaza ca :
http://www.evenimentul.ro/articol/directia-agricola-bacau-suspectata-de-trafic-de-influenta.html
… pe 8 mai, Directia Agicola trimite prin fax catre primariile din rural o adres? prin care administratiile sunt informate de existenta unei posibilitati si anume aceea de a se asocia cu o asociatie agricola, care poate astfel lua ni?te bani europeni. La aceast? adresa (semnat? de conducere) sunt atasate o not? de fundamentare, un model de Hotarare a Consiliu Local (HCL) ?i un contract în alb. Ulterior, telefoanele primarilor incep sa sune (termenul limita de adoptare al HCL ?i de semnare a Contractului cu Asociatia era 15 mai). Asta insemnand exact o s?ptamana lucratoare. ….
Ce spune Contractul de administrare?
Acesta are ca obiectiv, darea în administrare a izlazului, pe o perioada de un an. Prin act aditional se putea chiar prelungi durata respectivei “intelegeri dintre parti”. Socant este ca actul in discutie prevede o clauza de confidentialitate, prin care administratia locala nu avea voie sa discute pe marginea subiectului din contract, atat pe durata lui, cat si 3 ani dupa.
De ce?
Conform notei de fundamentare trimise în completarea cererii remise de Direc?ia Agricola, partea bun? este ca asociatia pe care ei au recomandat-o este non-profit. Deci, nu pot exista discutii vizavi de cheltuirea sumelor. Astfel, din banii primi?i 85 de euro pentru fiecare hectar, din care 50 provenind de la UE, iar restul de la bugetul de stat, se vor cumpara utilaje. Acestea, spune acela?i act, vor fi donate la desfiin?area Asociatiei, data estimativa fiind 2013, catre consiliile locale.
Asteptam 2013 sa vedem utilajele . !!!!!!!!! … mai ales ca perioada de confidentialitate expira pe 10.05.2012 (2 ani de la emitere + 3 ani dupa)
2007+2+3=2009+3= 10 mai 2012 ?.. sau este tot confidential pana pe 10 iunie 2012 ? (tinand cont ca o HCL poate intra in vigoare in 30 de zile.. de la data emiterii) = 10 iunie 2012.
Pe dumneavoastra, cetatenii.. actualii consilieri si viitorii consilieri alflati pe listele USL Buhusi cred ca v-au informat despre aceste date =)).
Daca respecta legea.. cei din USL ar trebui sa nu zica nimic pana pe 10 iunie despre acest subiect .. sau vor incalca contractul de confidentialitate ?.. dar fiind campanie electorala credem ca ar trebui sa justifice aceste informatii.. si daca vor fi tot ei la conducere ar trebui sa fie mai atenti la ceea ce fac.
Avand in vedere precizarile din HCL 48/2007 consideram ca va trebuie un primar precum dl dr. Ing Lupu Mihail si o echipa de consilieri precum cei din PDL- Buhusi care stiu sa citeasca un document asa de important precum cel analizat. Oare cate astfel de lucruri mai sunt confidentiale ? Noi nu criticam oameni, analizam date pentru ca inginerii cunosc MASURA lucrurilor.
Asadar, PDL Buhusi v-a reasus aminte ca pe 10 iunie 2012 – expira perioada de confidentialitate impusa de USL-istii din Buhusi. Daca va pasa de ceea ce se intampla in oras va recomandam sa-l votati pe dl dr. ing. Lupu Mihail, daca nu .. contracte confidentiale sigur vor mai fi. Noi le putem.. desecretiza asa cum a incercat Ungureanu cu baietii destepti din energia – orasului – de aceasta data.
Cei doi care au infiintat Roma antica Romulus si Remus au fost crescuti Lup. Aveti incredere in Mihail Lupu si Buhusi va renaste.
Toata prezentarea de mai sus s-a dus pe apa sambetei(ca sa nu fiu rautacios) in momentul in care am citit frazele de incheiere.
C’mon man!!!!!
“Cei doi care au infiintat Roma antica Romulus si Remus au fost crescuti Lup. Aveti incredere in Mihail Lupu si Buhusi va renaste.”
Hahahahaha deja vad cum Paulica va fi inlocuit in prima spatamana dupa alegeri cu statuia lui Traian cu lupoaica-n brate =)))
am inteles….nu a citit corect nu a facut ……. , dar zi-mi un lucru: iese ceva nebunii la sediul pdl seara cu toate tinerele pdl-iste si cu pestele buzdugan?:))
Din nou aceeasi atitudine agasanta si personal deranjanta: ” analizam date pentru ca inginerii cunosc MASURA lucrurilor”.
Va reamintesc stimate domn faptul ca un inginer sau 2 ingineri sau un batalion de ingineri, in epoca actuala, nu pot misca nici macar un pai pentru a schimba “MASURA LUCRURILOR”, in lipsa unui contract bine incheiat de juristi buni, in lipsa unor resurse bine gestionate de catre economisti buni, in lipsa unui management izvorat din gandirea unor manageri de profesie si lista poate continua inclusiv cu urmatoarele aspecte: inginerul nu-si poate derula proiectul fara soferi, electricieni, mecanici utilaje, muncitori (calificati, necalificati), femeie de serviciu, paznici si asa mai departe. Prin urmare, continua dezconsiderare a restului profesilor, in detrimentul aceleia de inginer…DAUNEAZA GRAV CAMPANIEI DUMNEAVOASTRA. Repet ceea ce am spus si in urma cu ceva timp in urma: atitudinea dumneavoastra este jignitoare la adresa mea si sunt sigur ca nu sunt unicul cetatean care se simte considerat discriminat, pe motive profesionale si de competenta, de aceasta atitudine. Ca sa va ofer un exemplu de capacitate profesionala a unui jurist, va comunic faptul ca pozitiile dumneavoastra publice, repetate, discriminatorii pe latura profesionala, pot constitui oricand obiectul unei plangeri adresate Consiliului National impotriva Discriminarii. Sunt sigur ca acest aspect nu intra in fisa postului unui inginer, dar este bine sa fiti informat pe aceasta tema.
Mult succes tuturor! Va saluta un cetatean neimplicat politic.
Petre Tutea despre ingineri ” Am auzit odata un profesor de la Politehnica;am avut impresia ca asist la un balet de ursi . Daca întru-un salon,într-un colt,unul fumeaza si tace,ala e inginer….Inginerul e practic,savantul nu e practic. Când i s-a spus lui Max Planck,creatorul fizicii cuantice,ca s-a mai gasit o aplicatie,el a spus: care e ? Uite care…–Ca sa vezi,nici nu m-am gândit !” Tot memorabilul Tutea afirma despre inteligenta: “oricât de mare,nu e suficienta pentru a te curata de prejudecati. Cu cât e mai mare,cu atât prejudecata e mai voinica,fiindca ai aparat s-o justifici.”. Personal consider ca toti oamenii de buna credinta indiferent de profesie sau categorie sociala pot deveni parteneri reali in dezvoltarea societatii fara a fi indoctrinati neaparat politic .
In ce priveste “masura” este antologic raspunsul dat de un mare patriot roman in Camera când a fost intrebat de politicienii timpului ce pot ei învata de la un inginer ? “Masura domnilor, masura !”. Va astept cu respect si consideratie ( nealterata politic ) oricând la o discutie.
In primul rand va multumesc pentru timpul dumneavoastra.
In al doilea rand, va multumesc pentru invitatia facuta si, cu sinceritate declarata, o accept cu mare placere.
Pana una-alta, va doresc mult succes, atat dumneavoastra, cat si celorlalti candidati, in cursa electorala.
Cu deferenta, Razvan Rotaru – jurist si mediator de conflicte.
Buna ziua,
(V-am raspuns intr-un mesaj anterior.. probabil nu l-ati citit).
Orice absolvent de invatamant tehnic in toata lumea asta invata ceea ce am precizat in textul amintit anterior adica MASURA LUCRURILOR.
Nu cred ca este discriminare sa prezinti faptul ca in cadrul candidatilor sunt ingineri si doctori ingineri, dar este posibil sa aveti dreptate.
Va intreb cum comentati dumneavoastra urmatoarele:
http://www.jurnalul.ro/economia/anton-hadar-inginerul-este-singura-sansa-de-scoatere-a-romaniei-din-criza-605935-comentarii.htm
Anton Hadar: “Inginerul este singura sansa de scoatere a Romaniei din criza!” (sunt sigur ca nu e din partidul din care fac parte)
sau
http://www.mec.tuiasi.ro/
Ingineria… este o mare profesiune. Este fascinatia de a vedea cum o plasmuire a imaginatiei se transforma cu ajutorul stiintei intr-un plan pe hartie. Ca apoi sa se materializeze în piatra, metal sau energie. Ca apoi sa creeze locuri de munca si locuin?e pentru oameni. Ca apoi sa duca la cresterea standardului de viata si la sporirea confortului. Acesta este inaltul privilegiu al inginerului…..de Herbert Clark Hoover (1874 – 1964), inginer, PRESEDINTE al SUA, 1929-1933
…. daca si un PRESEDINTE SUA considerati ca face discriminare vorbind despre ingineri ..
sau
Ingineria este arta profesionala a aplicarii stiin?ei pentru transformarea optima a resurselor naturale in beneficiul omului.- definitie de Ralph J. Smith
sau
Ingineria nu inseamna numai sa stii si sa fii bine informat, ca o enciclopedie ambulanta; ingineria nu inseamna numai analiza; ingineria nu inseamn? numai posesia capacitatii de a da solu?ii elegante la probleme ingineresti inexistente; ingineria este practicarea artei de a impune in mod organizat schimbarea tehnologica. – defini?ie de Dean Gordon Brown
sau
Ingineria este practica aplicarilor sigure si economice ale legilor stiin?ifice care guverneaza for?ele si materialele din natura prin intermediul organizarii, proiectarii si constructiei, pentru folosul general al umanitatii.- defini?ie de S.E. Lindsay
sau
Ingineria este arta sau stiinta de a face util. – defini?ie de Samuel C. Florman
sau
Ingineria este arta de a organiza si dirija oamenii si de a controla fortele si materialele din natura în folosul rasei umane. – definitie de Henry G. Stott
sau
O tara cu cat este mai civilizata are cu atat mai multe elite: artisti, ingineri, doctori, etc. – Victor Duta
Din
http://www.rbc.com/aproposderbc/bulletin/sep_oct1986.html
citez :
Le monde dans lequel nous vivons est, à bien des égards, le fruit du travail des ingénieurs qui, depuis l’aube de notre histoire, n’ont cessé d’agir en bienfaiteurs de l’humanité. …
Mais d’abord, qu’est-ce qu’un ingénieur ? Il est difficile de résumer, en une seule phrase, le travail de centaines de milliers d’hommes et de femmes opérant dans une multitude de spécialités techniques.
La définition de l’ingénierie proposée par l’Encyclopaedia Britannica n’est, pourtant, pas loin du but. Elle définit donc la profession en ces termes : « l’art de mettre la science au service de la transformation optimale des ressources pour le bien-être de l’humanité. »
Actuellement, le destin de l’humanité pèse plus lourd que jamais dans la balance et les ingénieurs joueront un rôle important en vue de déterminer si ce destin bénéficiera ou pâtira de l’application des techniques. D’énormes problèmes menacent encore la planète et un certain nombre d’entre eux ont été causés par la main de l’homme. S’il est du pouvoir de quelqu’un de les résoudre, c’est à l’ingénieur que revient cette tâche, car c’est lui qui, à l’aube de notre histoire, s’est efforcé « d’améliorer la qualité de la vie ». Ce genre de responsabilité est lourde à porter, néanmoins les ingénieurs se sont toujours montrés à la hauteur de leur mandat.
Daca stau si ma gandesc cred ca si cei mentionati inainte ar putea fi sesizati pentru discriminare la Consiliului National impotriva Discriminarii – pentru au vorbit despre ingineri.
Oricum,
Nu conteaza ce meserie ai, conteaza sa fii cel mai bun . – Abraham Lincoln
iar,
Dezvoltarea intelectuala ar trebui sa inceapa la nastere si sa se termine doar la moarte. – Albert Einstein
Daca va considerati jignit, va spun ca :
Inteleptul considera seriozitatea drept cea mai importanta gena a sa. – DHAMMAPADA
iar
Cine iarta, invinge intotdeauna. – Balbus
Toate cele bune.
dr. ing. Rezmires Daniel
Intrebare… pentru ca legislatia pentru mine este un hobby… cistesc cu placere Legi si HG-uri.
Va intreb daca este vorba despre :
Legea nr. 48/2002 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare
(publicata in Monitorul Oficial nr. 69 din 31 ianuarie 2002), …..
La articolul 6, partea introductiva si litera c) este scris:
“Art. 6.
Constituie contraventie, conform prezentei ordonante, discriminarea unei persoane pentru motivul ca apartine unei anumite rase, nationalitati, etnii, religii, categorii sociale sau unei categorii defavorizate, respectiv din cauza convingerilor, varstei, sexului sau orientarii sexuale a acesteia, intr-un raport de munca si protectie sociala.
si (Teoretic ) daca intentia .. poate justificata.. de a sugera folosirea mai rara a cuvantului inginer…. nu contravine unor reglemantari prevazute prin constitutia revizuita in 2003 : dupa cum urmeaza :
ARTICOLUL 30 – Libertatea de exprimare
(1) Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare in public, sunt inviolabile.
(2) Cenzura de orice fel este interzisa.
si
ARTICOLUL 31 – Dreptul la informatie (1) Dreptul persoanei de a avea acces la orice informatie de interes public nu poate fi ingradit. (instiintez lumea ca exista oameni pregatiti care sa se implice in bunul mers al orasului)
si
ARTICOLUL 32 – Dreptul la invatatura; (adica nu avem voie sa fim ingineri ?)
si
ARTICOLUL 41 – Munca si protectia sociala a muncii (1)
1) Dreptul la munca nu poate fi ingradit. Alegerea profesiei, a meseriei sau a ocupatiei, precum si a locului de munca este libera. (noi am ales o profesie.. altcineva alege alta etc)
Ati putea sa precizati la ce Lege faceti referire ?.. ca sa actualizez baza de date. Va transmit adresa mea de e-mail (drezmir@hotmail.com) si v-as fi recunoscator pentru actualizarea aceatei informatii.
Toate cele bune.
Stimate domn, va multumesc pentru timpul alocat raspunsurilor dedicate subsemnatului. Definitii documentate foarte frumos imbracate in cuvinte INSA…pierdeti esenta mesajului meu. Nu profesia inginereasca e in “disputa”, ba dimpotriva, personal consider ca un inginer veritabil poate face minuni in materie de tehnica si invovatie. Cunosc asemenea persoane si le pretuiesc munca, efortul si creativitatea. Aici nu suntem la un concurs de prezentare a “celei mai nobile profesii”, pentru ca asa cum foarte bine ati punctat, “Nu conteaza ce meserie ai, conteaza sa fii cel mai bun . – Abraham Lincoln”. Eu ce ar trebui sa fac in replica? Sa vin si eu cu citate si definitii frumoase despre cat de euforife pot fi alte profesii,…oricare alte profesii? Am discuta discutii, stimate domn. Scena in care au fost plasate referirile dumneavoastra la profesia unui inginer, consider ca nu este cea mai fericita. Va aflati intr-o campanie electorala si, dupa umila mea parere, nu ridicarea in slavi a unei profesii va poate atrage electorat. Aspectele clare si concrete de “pus pe masa alegatorilor” vor atrage voturile. Sa nu credeti ca sunt singurul care considera asta; observati ca printre comentariile votantilor, deja puteti gasi referiri la aroganta, fatarnicia si inganfarea unuia sau altuia dintre candidati. (propun a se nota, spre corectarea acestei tendinte!!!). Sub nicio forma nu doresc o polemica pe seama profesiilor candidatilor la fotoliul de primar; ce-am avea de fapt de zis? Stiti ce zicea marele Creanga? Daca toti am fi cu carte, cine ne-ar mai trage cizmele de pingele? Amuzant si adevarat in acelasi timp.
Sa nu uit: am citit cu interes raspunsul dumneavoastra dat subsemnatului acum cateva zile, tocmai de aceea am si revenit, punctand in acest nou mesaj persistenta in eroare (din punctul meu de vedere).
In alta ordine de idei, textele de lege enumerate de catre dumneavoastra, cu referire la discriminarea pe criterii profesionale, coroborate cu precizari constitutionale, sunt binevenite, insa taman acum v-ar fi util un jurist care stie sa interpreteze un act normativ si, mai mult decat atat, sa prezinte intentia legiuitorului. Cu siguranta sustinerile mele anterioare au reprezentat o exagerare, nu dumneavoastra reprezentati pericolul principal in eliminarea de pe piata muncii a celorlalte profesii, decat cea de inginer. Asta ca sa mai dezcretim fruntile… Concluzia acestei discutii: incercati sa cooptati in planurile dumneavoastra de revitalizare a orasului si alti profesionisti; poate cine stie, vor fi folositori atat campaniei electorale, cat si orasului.
Mult succes tuturor candidatilor.
Cu tot respectul, Razvan Rotaru…de profesie jurist si mediator de conflicte.
“
Dar cine e acest Lupu?de ne tot stresezi cu el,e din oras,eu nu am auzit de el.care consilieri?cine mai alege pdl?doar gasca voastra si cativa tineri care merg la buzdugan bar ca in rest ne-am saturat de niste mincinosi si mai ales AROGANTI cum sunteti voi astia din pdl
Lupu Mihai este candidatul de serviciu al PDL-listilor, pe Cojocaru l-au at afara, in Nistor L.nu au avut increder, Rezmires Daniel e bun numai de gura si nu are cum duce o campanie,asa ca cel ce a primit niste fonduri europene pentru constructie siloz cereale, adica Lupu Mihai trebuie sa-si achite pataindaratul sustinand capmania electorala 2012….si ce a zis el sa fie “finantator-jucator” adica sa candideze.
Totusi Domnule LUPU de ai creat locurile de munca la Blagesti si nu la Buhusi ?
Politicos este sa va raspund la intrebare : la Blagesti pe locatia vechiului CAP am mutat una din liniile de productie care prin specificul tehnologic are nevoie de mai mult spatiu. Aceasta investitie este facuta din fonduri proprii si credite bancare. Dar pentru a pastra registrul “comunicatelor”dumneavoastra va transmit asa ca de la vanator la vanator (dar si ca vechi colegi de partid ,chiar daca ati virat la stânga in 2000)”sunt Lupul pe care nu ati reusit sa-l vanati niciodata . Nu pot sa închei fara sa-mi exprim punctul de vedere cu privire la ID-ul Dvs ,mai potrivit ar fi “dezinformatordebuhusi” In memoria momentelor politice petrcute împreuna îmi permit sa va reamintesc câteva vorbe memorabile ale lui Petre Tutea ” Am fost in tinerete de stânga din generozitate. Pentru ca ,vorba ceea : daca pana la 30 de ani nu esti de stânga,n-ai inima,daca dupa 30 de ani mai esti de stânga esti …..”. Confundam in tinerete comunismul cu comunitarismul dar totusi avem o vârsta ! Consider ca a fi liber înseamna a gândi totul cu mintea ta,pentru ca in acest caz chiar si eroarea,apartinandu-si,este mai lesne suportabila. Cu atât mai mult in acest deceniu in care lucrul cel mai teribil care ni s-a putut întâmpla a fost acela de a fi gresit (sau de a fi devenit victime) ,participand la erorile altora.
Probabil gresesc postand aici … dar vreau sa spun ca Romania a fost condusa de stanga timp de 12 ani … … cred eu …. simplu muncitor la o firma din Buhusi ca mai mult decat PSD-istii nu au reusit sa” fure” nici Ceausestii !
Se pare ca perioada de criza … in care guvernul nostru a dat dovada de un mare patriotism (politic s-a sinucis) ; ii duce pe romani catre extreme ..
Pacat !!!!
a-ti vazut preluarea m-bit de la lansarea candidaturii domnului adrian ichim la casa de cultura ? uitati-va ca nu aveti ce pierde ….. ,, io voi fi primar ,, ) domnule ichim aveti probleme mari cu gramatica…nu suntem pe maidan aici cu ,,io” si ,,ho ” …… cum ai sa te adresezi daca vei fi primar ? ,, io vreau niste fonduri europene domle ” hai ca esti P-E-N-I-B-I-L
cei care mananca micii lui adrian e posibil sa manance vaci moarte
si pe tine Ady ….. te ” DUGE ” tare mintea…ca sa te citez :::)))))
mai greseste omul(tastatura),am vazut tarziu
Nu te recunosc deloc , nu e limbajul pe care-l folosesti de obicei . Chiar daca e campanie eu zic ca ai sarit calul de data asta . Azi ai un minus .
buna ziua. poate m-am lasat dus de val… insa ce a fost ieri a fost ceva de neconceput. ce vina aveau copiii sa asiste la asa ceva. oricum daca aveam incredere in unii dintre dumnealor… aceasta a disparut complet. sa speculezi o serbare a unor copii ca sa iti faci campani nu este onorabil. ar trebui sa isi ceara scuze in fata copiilor si a parintilor… insa pt asta le-ar mai trebui o lansare. ar trebui si ei sa sstie ca regulile sunt reguli.
da, este de condamnat ce au facut dar nu pot uita ca PDL a luat de la gura copiilor mei mancarea pe 3 luni de zile, respectiv suma de 2400 de lei, asa ca stau si ma intreb, cui ar trebui sa-i fie rusine ?!? Si sa stiti domnule Daniel, ca pot dovedi ceea ce spun eu, la fel ca alti mii de oameni din tara asta!
Buna ziua. probabil aveti dreptate. e bine ca vine ponta si vii da inapoi cum este si normal… desi nu stiu de unde… problema era legata strict de evenimentul de ieri si de ce s-a intamplat acolo…. asa pot zice si eu ca psd v-a lasat fara fabrica si tot asa….. ce rost are sa ne adatem de la subiect.. toatr cele bune
aveti dreptate cand va intrebati de unde sa-i mai dea inapoi, doar D-zeu si partidul d-voastra stie unde sunt banii si nu ma abat de la subiect domnul meu, asta este atitudinea TUTUROR partidelor fata de cetatenii tarii, cu doar o mica diferenta, odata la 4 ani suntem bagati putin in seama, asa de ochii lumii.
indiferent ce face un partid ,atata timp cat este la guvernare , si adopta niste legi,bune ,rele sunt semnate ,parafate,aprobate de parlament, dar sa-ti faci propriile reguli, sa vina badigarzii sa tipe la copii sa iasa de pe scena ,sa uiti ca suntem intr-un stat democratic, sa te porti ca pe mosia ta fara reguli ,fara legi este inadmisibil.nu beau nisip atata timp cat am alternativa.aveti grija ce va doriti oameni buni.alegeti libertatea.